دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1400 - 08:53

لیگ قهرمانان آسیا | امضای صعود زودهنگام پرسپولیس با برتری مقابل گوای هند/ فولاد در اندیشه صعود به صدر جدول

پرسپولیس با کسب برتری مقابل گوای هند صعود زودهنگامی را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تجربه خواهد کرد.
کد خبر : 576738
محمدحسین کنعانی‌زادگان پرسپولیس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دور برگشت مرحله گروه لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود و سه نماینده کشورمان به مصاف حریفانشان خواهند رفت.


تراکتور – نیروی هوایی عراق


نماینده سرخ‌پوش تبریزی در ورزشگاه شارجه امارات دیدار برگشت خود را ساعت ۱۹:۳۰ مقابل نماینده عراق برگزار می‌کند. بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید و تراکتور برای آنکه بتواند امیدهایش به صعود را مضاعف کند به دنبال کسب اولین پیروزی در این رقابت‌هاست. شاگردان رسول خطیبی با سه امتیاز در رتبه دوم گروه خود ایستاده‌اند اما خطر را به شدت حس می‌کنند چون با تیم‌های سوم و چهارم یک امتیاز فاصله دارند و اگر بخواهند همچون سه بازی گذشته با تساوی از زمین خارج شوند موقعیتشان به خطر می‌افتد. در گروه B شارجه امارات با ۷ امتیاز صدرنشین است و پس از تراکتور نیروی هوایی عراق و پاختاکور ازبکستان با دو امتیاز سوم و چهارم هستند. در سمت مقابل حریف عراقی که صدرنشین لیگ برتر کشورش است به تساوی راضی نیست چون نمی‌خواهد در وضعیت بدتری نسبت به رقیبش باقی بماند. در دیگر بازی این گروه شارجه امارات با پاختاکور ازبکستان دیدار می‌کند.


گوای هند – پرسپولیس


سرخ‌پوشان تهران که صعودشان به مرحله بعد تا حدود زیادی قطعی به نظر می‌رسد با کسب پیروزی در دیدار مقابل حریف هندی در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها صعودشان به مرحله حذفی قطعی می‌شود و در دو بازی آخر مصافی تشریفاتی خواهند داشت. پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فاتوردا به دنبال شکت دوباره گوای هند خواهد بود تا ثابت کند فصل گذشته بی‌دلیل فینالیست نشده است. در سمت مقابل نماینده هند تلاش خواهد کرد تا برای زنده نگه داشتن امیدهای صعودش دست خالی از زمین خارج نشود و حداقل بازنده از زمین بیرون نیاید. البته که تساوی هم کمک چندانی به تیم هندی نمی‌کند. در دیگر بازی گروه E الوحده امارات با الریان قطر دیدار می‌کند. در این گروه پس از پرسپولیس ۹ امتیازی، الوحده با ۴، گوا با ۲ و الریان با یک امتیاز اول تا چهارم هستند.


النصر عربستان – فولاد


فولاد خوزستان با وجود اینکه دیدارهای دشواری در گروه D داشته اما نتایج بدی نگرفته است. شاگردان جواد نکونام به دلیل تفاضل گل کمتر بعد از النصر عربستان با  امتیاز در رتبه دوم هستند و السد قطر و الوحدات اردن با ۴ و یک امتیاز سوم و چهارم هستند. فولاد که با مصدومیت موسی کولیبالی، ایوب والی و شروین بزرگ مواجه است در غیاب این سه بازیکن بار دیگر به مصاف النصر می‌رود و امید زیادی دارد تا با شکست این تیم به صدر جدول صعود کند و امیدهایش برای صعود را پررنگ‌تر از قبل کند. در سمت مقابل نماینده عربستان در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض با فولاد دیدار می‌کند که نمی‌خواهد با توجه به هزینه‌های زیادی ک کرده در خان نظاره‌گر برتری حریف ایرانی باشد. دیگر دیدار این گروه را السد قطر و الوحدات اردن برگزار می‌کنند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته